Sad face

Seriöst, vad är det för fel på min mage?
Idag åt jag två varma morotsbröd (varma mackor) Sen  åt jag lite choklad, nu sitter jag här FRUKTANSVÄRT uppsvullen, hård och illamående. :S Det stämmer inte.. Kom igen, det var inte ens "tung" mat och uppsvullnandet, hårdheten och illamåendet kommer alltid mellan 2 till 5 timmar efter jag har ätit? Wtf!
Och igår åt jag lite pannkakor till middag, sisådär runt 14.00 - 15.00, när klockan var åtta så var det samma sak med magen och jag kräktes rakt ut i diskon :S
Det är irreterande, förut blev det bara så här när jag "överåt" men jag har inte överätit, eller för snabbt eller "för" mycket.
Fattar inte varför den inte klarar av det :( det är tröttsamt och jobbigt..
Ibland så vill jag bara kunna njuta av mat och när det känns rätt okej rent psykist så stöter kroppen typ bort det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0