Hello you

Idag har det vart en riktigt lyxdag och jag träffade nästan hela min familj.
Daniel, Linda, Lion, Tobias, Erika, Mormor, Elisabhet och morfar ♥. Mamma var såklart också med men henne träffar jag ju dagligen :P
Morsan och jag missade självklart bussen så Tobbe plockade upp oss.
Vi fick även skjuss hem av morfar men han höll på köra i hjäl oss ^^
Nej men man blir livrädd varje gång man åker med honom men glömmer bort det lika fort. Nästa gång han erbjuder sig så måste vi tänka på att det kanske är mer värt att ta bussen eller en promenad haha :)

Det var iallafall jätte trevligt hoss T&E, lägenheten börjar komma på plats men dom skulle behöva fylla ut den lite men det kommer ju :)
Det har blivit mycket saker att tugga på idag men jag har ändå inte blivit så där överdrivet mätt och ändå har jag ätit jätte mycket.
Förresten det jag köpte till tobbe är en kamera i kartong som man bygger ihop själv men den kan ta riktiga bilder.
den var Från  +6 år (I vuxet sällskap) och han fyllde ju 28år så han borde ju klara av det och Erika kan vara det vuxna sällskapet :) haha nej nu var jag elak, han är inte förståndshandikappad - för den som inte förstod ironin. Det var faktiskt det han ville ha så då fick han det, Ska bli kul att se resultatet sen. :)

Jag ser inget sammanhang i det här inlägget, ingen röd tråd.. Men jag är trött och kände för att skriva en rad eller två.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0