Brun utan sol - utan! brun utan sol

Jag drog ner och solade igår på förmiddagen, gick runt och försökte hitta något av tycke.. En gul söt klänning fick följa med hem ♥ Tråkigt att man inte hittade något annat dock.
Det blev en promenad hem och sen satt jag på baksidan i det sköna vädret.. Det blev FÖR mycket sol, det ser seriöst ut som att jag har smöjt in ansiktet med "brun utan sol" eller har en alldeles för mörk fondation på mig..
Hm, det ser verkligen inte bra ut. Hur fan kunde det bli så? Linjerna vid käkbenen är markerade? :S
Haha innan tyckte jag att jag var för vit och nu ser jag bara "fejkad" ut. Nästa gång jag solar (lär bli på söndag/måndag) så måste jag täcka ansiktet!!

Dagen idag har vart bra men det har vart en dålig "matdag", jag har fått drille på honungsmelon och morsan köpte jätte goda jordgubbar igår så jag har bara käkat frukt, 200g yoghurt och ett glas varmmjölk idag.
Fast jag har ändå käkat rätt många gånger idag så jag glömde bort att äta mat.
Är lite små hungrig nu så jag ska nog ta yttligare ett glas varm mjölk med kardimumma - Det botar allt ;)

Helgen då? Ja jag känner mig inte så jätte manad till att gå ut faktiskt och vädret ska bli sämre :(
jag och mamma Kanske ska åka till morfar nån dag och käka middag dock, eller ja det kommer ju att bli av jag vet bara inte vilken dag..

Have a beautiful night! ♣


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0