Hej och hopp.

Inget nytt har hänt direkt.
Bakade bullar här om dagen, bakade äppelrutor igår och jag har nyss blivit klar i med kärleksrutor!
En kär favorit. Så nu har man garderat upp i frysen lite smått, tänkte bjuda på det när jag fyller år
så då får jag se om jag har lyckats eller inte ^^ Lite sugen blev man på att slicka ur glasyr skålen haha men nej :P
Idag blev det en promenad ner på stan, först till djäkneberget och sen hem till Tobias. Det var trevligt och så jävla skönt väder!
Sen blev det en promenad hem också med två stop - Hemköp och sjöhagen på jakt efter min yoghurt som inte finns på ica längre :S
Hemköp hade den inte heller så jag får börja gå och handa på hammarby helt enkelt men det är ganska nära ändå!
Funderar på att dra ner och sola imorgonbitti, jag har ju tänkt att hinna med tre solningar innan jag fyller år
men vi får se, tänkte göra det och sen kanske ta en kort runda på stan för att se om det finns något fint att köpa.
Hoppas på bra väder så att man kan promenera hem också. Jag måste verkligen börja gå mer, jag känner ju själv att jag mår mycket bättre efter sköna promenader.
Det känns som att när man sitter hemma så skapas det en dimma i hjärnan som sedan försvinner när man går och då ser man "klart" igen! Rent på något sätt.

Aja jag får väl se om jag orkar imorgon. Det är egentigen inte jobbigt att åka ner på stan och ställa sig i ett rum och få både värme och ljus men ändå tar det emot lite :S Jag hoppas att jag gör det iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0