Jag måste bort där ifrån

Jag var ju på Soc möte idag och ja vad säger man?
Jag var väldigt besviken och arg när jag gick där ifrån, jag är fortfarande det.
Hon har tydligen glömt bort allt som vi (Jag, Linda och hon) bestämde för helt plötsligt så ska vi göra allt tvärt i mot.
Jag tänkte fråga om hon ens var med på det förra mötet för hon kan ju knappast ha skrivit ner något om det.
Hon vill även att jag ska ut på en åtgärd som innebär att man är i någon jävla trädgård och planterar blommor hela dagarna.. Det låter ju knappast som en kraftansträngning men det skulle innebära 8 timmar av fysiskaktivitet vilket går emot det jag har blivit "rekomenderad"..
Det som egentligen stör mig mest är att hon vill ha ett gemensamt möte med psykologen jag träffade igår för att få reda på vad som skulle vara bäst för mig och samtidigt göra upp en planering. För psykologen känner tydligen mig "bäst" EFTER ETT enda MÖTE?! Ja absolut, hon känner mig nu utefrån och in :S
Ja sa att det var alldelses för tidigt för det då jag som sagt bara har träffat henne en gång och vi har inte gjort någon planering och vi ska inte heller göra någon planering på ett tag.. Vi skulle ju ta det jävligt långsamt fram.
Jag vet inte, men jag tror att jag faktiskt blir ledsen över att någon annan ska ta del av min behandling. bara för att hon har hand om min ekonomi?
Det om något ska väl ändå vara privat?

Jag har ju inte berättat något om det här för någon annan heller förutom min mamma då jag inte känner att någon annan har med det att göra.
Just nu så känner jag mig bara jävligt pressad, trött och lätt retlig.
Men vad fan, jag behöver ju pengar.. Jag har ju räkningar och jag vill ju kunna "leva" lite grann iallafall.
Jag vet inte vad jag ska göra.

Skjut mig tack! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0