kompromiss

Mötet igår gick bra men det känns inte riktigt som att vi kommer igång med någotm känns lite segt faktiskt.
Hon kom med några alternativ men jag kontrade med ett eget förslag som hon gick med på. Nånting jag försöka med -Jag vet ju vad dom andra alternativen är och det kommer inte på frågan. Mitt sätt är det enda sättet :P
Jag vill dra iväg och köpa porslin idag, lite söta skålar och någon fin kaffe mugg.
Göra mina måltider vackra. Mys.
Annars då? Just nu är jag lite smått trött men jag tror att det är pga av pollen faktiskt, jag är inte allergisk men det är oerhört mycket pollen just nu och alla i västerås känner nog av det till och från.
Måste även dra och handla, jävla ica.. ännu en gång så var yogurten slut igår så jag måste dit och kolla om den har kommit in och har den inte gjort det så måste jag gå till sjöhagen. :/ + att jag är min mage uppsvullen så jag känner egentligen inte alls för att gå ut. Det känns som att jag inte har ett enda klädesplagg att sätta på mig som kan dölja det, eller jo min jacka men kom igen.. inte i det här vädret ^^
Aja jag ska inte låta en sån detalj hindra mig ifrån att gå ut idag..

Nu ska jag kolla upp vad Remby är :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0