lala la

Jag var på möte idag, skulle träffa en psykolog. Innan fick jag ta vikt/längd, Blodtycket, pulsen, tempen osv.. Jag är förresten lite under tempad - 35.4grader och blodtrycket var lite högt, antagligen för att jag var stressad.
Mötet gick bra, hon verkar vara riktigt bra faktiskt och jag kände mig rätt så tygg med henne..
Jag ska dit nästa vecka, samma tid.

Ja annars då? Hämtade ut ett paket med skor och en kofta.
Har beställt en ny telefon, Htc one S fick det bli.

Imorgon ska jag till soc en sväng och efter det så tänkte jag sola.
Det står att det ska regna imorgon så vi får se om jag tar bussen hem eller om det blir en promenad.
Sen ska jag försöka baka lite kakor imorgon efterssom mormor och moster kommer över på fredag, resten kommer över på lördag..
Fan, jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till Erika. Svår sånt här.

Aja det blir säkert as bra det här.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0