Nom nom nom

Sitter och dricker varm mjölk med socker, kanel, kardimumma, nejlika och ingefära.. Smakar som chiathe typ.
Jag har vart helt skadligt trött i två dagar :S vet fan inte vad problemet är. Idag vaknade jag tom halv elva, happy feelings ^^
Hoppas att det går över för imorgon ska jag och morsan hem till morfar vid ett och käka middag. Känns nervöst faktiskt haha, jag är inte van med att någon annan skulle laga min mat. Undrar vad dom bjuder på och hur det tillagas. Aja det blir säkert as bra?!
Det kanske blir gott med lagad mat.

Jag vill ha en ny mobil så det är något jag ska fixa i veckan iallafall..
Först så ville jag ha HTC one S men det verkar som att HTC one X är bättre så det blir nog den.
Fast jag vet inte, skärmen är rätt stor på X och jag har ganska bra syn ändå ;)
Blä, får se vad som säger i butiken och vad jag tycker efter att jag har klämt och kännt på dom..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0