Sorry

just nu så vill jag bara att helgen ska komma och vara över lika fort.
Jag är förvirrad som vanligt.
Såg fram emot fredagen, idag försvann det.
Jag hade ju planerat den dagen och nu när moster och mormor kommer över så förändras mina planer..
Känns bara jobbigt. Missförstå mig inte, jag tycker att det ska bli kul att träffa dom då det var ett tag sen men det är allt det andra och vad det innebär..
Känns rätt hopplöst faktiskt.
Jag får försöka att bita ihop helt enkelt. Put on a smile.
samtidigt som jag känner att jag håller på att bryta ihop.. bägaren har runnit över.

ångesten ligger som en tjock dimma över bröstet varje kväll, svårt att andas.. ont i bröstet.
har börjat krypa i armar och benen också, varför? ingenaning.
Trött på att må så här, trött på att må skit både fysiskt och psykist.
Trött på att vara trött.
Trött på att se trött ut, Sliten.. så jävla sliten.
Trött på att skämmas
Trött på att vara rädd
Trött på att vara paranoid
Trött på att räkna
Trött på att vara lätt retlig
Trött på rutiner
Trött på att vara orkeslös
Trött på spegeln
Trött på mig själv.
Trött på skammen
Trött på att vela
Trött på förvirringen

Ja som sagt, jag är jävligt trött på det mesta just nu.
All glädje är borta just nu. Jag tror att det syns, kanske?
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att ta mig upp. Men jag vill upp över ytan..
Hoppas på att jag får sova ut imorgon, hoppas, hoppas, hoppas..
Jag borde gå och sova istället för att sitta här och klaga men äsch skit samma.. Jag får skriva vad jag vill
Jag hoppas att jag är glad och pigg på både fredag och lördag. Det känns viktigt när jag ska träffa familj.
Jag mådde faktiskt bättre under dom dagarna det var stålande sol kom jag på i skrivandes stund
så det är kanske vädret som gör att jag mår dåligt idag? Det är ju grått,trist, blött och kallt ute..
Ha! Nu när jag skrev det så kändes det lite mer hoppfull direkt faktiskt.
Fast jag är fortfarande jävligt trött på ovanstående saker hela tiden :S Fast med lite mer energi ;)

Nej nu blir det några bloss och sen sängen!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0