Ho am I?

det enda positiva med att vara förkyld är host medicinen, den är sjukt jävla god <3

jag hoppas att jag kan hitta mig själv i den här behandlingen för ärligt talat så har jag ingen aning om vem jag är eller vad jag tycker om. Jag glömt bort det, har jag någonsin vetat?
jo det har jag men nu är det som en stor minneslucka som sträcker sig över flera år. skumt det där..
musiken har försvunnit, jag har tappat bort mig själv men förhoppningsvis så hittar jag mig, inte den jag en gång var utan den jag är idag.

jag ska vara vuxen för fan men min hjärna slutade att åldras vilket tydligen är helt normalt med tanke på hur jag har levt.
men jag ska komma ut ur det här, starkare än någonsin förut. Som en stark oberoende individ.
vuxen, flytta hemifrån och börja arbeta.
vara frisk, oberoende, stabil och stadig.
känns som ett relativt bra mål ändå.

ja relativt bra. realistiskt?
nja men hoppet är det sista som dör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0