baby time

 
Ska hem till D & L vid två idag, då har hon nästan precis kommit hem dock men det blir nog bra.
Det var så jävla synd om Lion igår, han saknade sina föräldrar sjukt jävla mycket :( 
Helt förståligt. stackare :(
 

Jag är stört shopping sugen men jag hinner verkligen inte idag och jag känner inte för att beställa, för en gång skull så vill jag faktiskt prova kläder.. Minns inte ens sist jag ville göra det. 

Känns nästan som att jag har blivit rädd för kläder och tro mig, det syns :P 
Jag behöver även beställa en tid för klippnig och köpa en ny mascara, jag köpte en i förrgår men den sög verkligen så jag behöver en ny. 
 
Köpte bla det här till Indiha 
En badhandduk m luva
Det jag egentligen ville köpa finns inte i butik utan bara på internet och det tar flera veckor innan det skulle komma :(
Men hon ska även på lite annat som bodyn, byxor pyjamas och så.. 
Så här såg Lion ut när innan han drog till dagis :)
 
Ska snart fixa ordning här och sen mig själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0