Dagar ifrån helvetet.

Jag är sjuk men jag vet inte på vilket sätt. Svettas och fryser vart annat utan att ha feber, jag mår illa och har kräkts. Mått skit i tre dagar. Det började i eh, fredags? Jag blev sjukt jävla uppsvullen, magen var sten hård och jag mådde riktigt illa, slutade med att jag spydde på kvällen, igår mådde kroppen verkligen inte bra. Jag var helt enegilös och det kändes som att jag skulle falla ihop + ännu mera illamående som jag förjäves försökte få bort med hjälp av glass. :/ Idag har det var ungefär likadant. 
Usch, dom flesta som blir sjuka brukar ju inte kunna äta men för mig har det vart helt tvärt om, jag har käkat som en jävla gris och jag har gått upp två kg från min LW. Känns inte alls bra nånting utav det.
Jag är iallafall inte ensam om att må kasst, morsan gör också det. Så här är vi - båda är sjuka. 
 
Känner mig gnällig just nu men jag känner mig så äcklig, ja äcklig är nog rätt ord just nu. Jag hoppas verkligen att morgon dagen blir mycket bättre för jag orkar fan inte mer. 
 
Trodde aldrig någonsin att jag skulle göra det här men så här såg min mage ut i fredags iallafall :(


Och så här bra mådde jag igår


Som ni ser så blir det en hel del liggandes i soffan.
Jag har inte vart ute på flera dagar heller och just nu så känns allting rätt meningslöst. 
Jag vill slippa min kropp och mina tankar. Slippa hela mig helt enkelt, inte det lättaste men det borde väl ändå inte vara helt omöjligt? 
 
Nej jag får fan ta mig i kragen och rycka upp mig snart, det här håller ju inte. 
Rida ut den här fysiska stormen jag är i, vad det nu kan vara som både jag och morsan har fått.
Kan ofs vart antingen Daniel eller Lion som har smittat.. 
Nåväl det spelar ju ingen roll!
 
Nu har jag fått skrivit av mig så nu tänker jag kolla klart på Kommissarien och havet
för att sedan kolla på dom två första avsnitten av Tre kronor.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0