När som helst

Bebisen kan komma NÄR som helt, helt sjukt. 
Linda var hos barnmorskan idag och hon sa att Linda kan föda i natt eller dom närmaste dagarna. 
Hur gick det till, hon har ju bara vart gravid i två veckor :P
 
Det är sååå spännande hihi! 
Imorgon ska jag och morsan antagligen dra till IKEA för att inhandla baby prylar som dom behöver. 
Jag har kollat på baby kläder på internet och hittat en massa sött men på torsdag ska jag ner på stan och köpa lite sött :) Joy på hög nivå. 
Jag satt i flera timmar igår och letade efter söta tårtdekorationer, jag vill baka en söckersöt rosa tårta med vackra dekorationer på. Det finns verkligen hel del att välja bland när det kommer till nyfödda bebisar
 
Jag får pengar imorgon också så jag klagar inte. Det blir även en finfin extra slant men dom tänker jag sätta in på ett spar konto!
 
Ha en underbar kväll
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0