Crawling

Jag hade möte idag, det sämsta mötet på väldigt länge.. känner mig så låg just nu.
sömnen går åt helvetet och allting annat också.
Ett steg fram och två steg bakåt.
Jag vet inte om det handlar om att jag inte har tagit min medc på 1 & en halv vecka men jag vill inte äta dom då jag tycker bättre om mig själv utan dom.

Usch jag vet inte hur jag ska göra, jag har en läkar tid imorgon och jag hoppas,hoppas,hoppas på att han säger att jag inte behöver äta tabletterna oavsett vad dom "andra" har skrivit till honom.
Om jag nu måste ta något så hoppas jag att jag kan få pröva en annan sort.

Jag hatar såna här onödiga jävla möten där jag endast känner mig jävligt trängd och tvingad till att göra något jag verkligen inte vill och när det kommer till medc så borde man fan få välja själv!

nu blir det tv serier och en till kopp thé.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0