dumt, så dumt.

Jag har inte skrivit på väldigt länge här. Jag har inte haft något att skriva tycker jag men nu behöver jag fördriva tiden en stund.
Min läkare ringde i morse och berättade att blodprovet jag tog i onsdags inte såg bra ut, jag har kalciumbrist och jag måste åka in till sjukhuset direkt för nya prover och eventuell inlägging.
Så nu sitter jag här och väntar på att få åka in, jag ska vara hos läkaren 13.30 och sen ska jag till mava på sjukhuset för nya prover.
Jag hoppas att dom nya proverna visar att allting är bra och att jag får åka hem.
Kalcium brist låter ju inte så farligt, det är väl bara att dricka lite mjölk? :P
Nej men tydligen så kan hjärtat gå och jag vill ju ändå inte dö över julen, faktiskt.
 
Det känns så jävla typiskt, mina blodprover har alltid vart bra och nu från ingenstans så har kroppen nåt sin top.
 
Min bror ringde nyss och erbjöd mig skjuss dit och det tackar man ju inte nej till, så snällt :)
Nu ska jag fixa mig. God Jul!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0