måla

det var verkligen jätte skönt att gå till erikslund idag.
jag köpte bara lite nödvändiga små saker
och färg så imorgon ska jag måla om lite saker i hallen. det kommer säkert att bli jätte bra och blir det inte det så får jag måla om igen. :)

ajust det vi (familjen) ska fira jul hemma hos hos i år. Ordningen är återställd.
nej men seriöst det kommer att bli så skönt.
visst det var både trevligt och mysigt förra året hos Daniel & Linda men det var även väldigt rörigt och stressigt, trångt också.
Ja jag trivs bäst här. det kommer att bli jätte roligt och jag längtar till december.
jag längtar verkligen till att få börja julbaka. Julbak är den bästa bakningen ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0