ge mig

en klänning.
har har letat och letat och prövat men nej jag har inget att ha på mig på julafton, kanske kan gå naken men det skulle nog inte uppskattas :)

det känns väldigt tråkigt att inte hitta något att ha på mig, jag vill känna mig fin.
klänningen behöver inte vara "extra fin" eller i någon speciell färg, jag kräver bara att den ska sitta bra, inte vara "slampig" och helst inte svart! hur jävla svårt ska det vara?
helt omöjligt faktisk!
allt som ser bra ut är slut, antingen helt eller bara i min storlek.
Jag kanske överdriver när jag tycker att det känns så jävla ledsamt men kom igen.
när jag väl vågar och bestämmer mig för att faktiskt gå i klädbutiker för att titta och pröva så finns inget. kul! FML



Kommentarer
Ellen

Sv: Hej! Vad roligt att du följt mig länge, men jag måste fråga; varför försvann din "respekt" för mig just nu? Tycker du att jag triggar för mycket?

2012-12-22 @ 21:04:54
URL: http://hogtiskyn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0